Millaista on toimia asiakaskokemusjohtajana?




Tarvitaanko organisaatioihin erillistä asiakaskokemusjohtajaa edistämään asiakaskeskeisyyttä?


Mitä kuuluu asiakaskokemusjohtajan toimenkuvaan?


Millaista on toimia asiakaskokemusjohtajana?





Uusimmassa “Menestys syntyy asiakaskokemuksesta”- podcast-jaksossa Lemonsoft Oy asiakaskokemusjohtaja Janika Vilponen pohtii kanssamme mm. edellä mainittuja kysymyksiä. Keskustelemme roolin vaatimuksista ja mahdollisuuksista sekä siitä, miten asiakaskokemusjohtaja voi auttaa viemään asiakaskokemusta käytäntöön organisaatioissa.


Myös Janikaa haastattelevilla Kirsti Laasiolla ja Salla Seppällä on omakohtaista kokemusta asiakaskokemusjohtajan roolista. Jaksossa kuullaankin esimerkkejä myös siitä, mitä asiakaskokemusjohtajan rooli tarkoittaa Nordic Business Forumissa.


Paljastettekoon, että keskustelijoiden mielestä asiakaskokemusjohtajan tärkein tehtävä on varmistaa, että asiakaskokemuksesta muodostuu oleellinen osa organisaation ajattelutapaa ja toimintaa – osa arkipäivän johtamista.


Kuuntelemalle koko puolen tunnin jakson opit monta muutakin asiaa aiheesta.