top of page
Search


B2B-asiakaskokemuksen johtamisen timanttimalli – viitekehys parempiin kokemuksiin
Olemme visualisoineet kirjassamme ’Menestys syntyy asiakaskokemuksesta – B2B-johtajan opas’ asiakaskokemuksen johtamisen viitekehyksen ...

B2B-asiakaskokemus
May 6, 20214 min read


Asiakaskokemus ja B2B -bisneksen erityispiirteet
Hyvää kokemusta tuottavilla B2B-yrityksillä on paljon yhteistä. Hyvän asiakaskokemuksen kulmakiveksi muodostuu arvon tuottaminen.

B2B-asiakaskokemus
Apr 21, 20213 min read


Millaista on toimia asiakaskokemusjohtajana?
Tarvitaanko organisaatioihin erillistä asiakaskokemusjohtajaa edistämään asiakaskeskeisyyttä? Mitä kuuluu asiakaskokemusjohtajan...

B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20211 min read


Tarvitaanko asiakaskokemusjohtajaa?
Asiakaskokemus syntyy kokonaisvaltaisesti kaikista niistä hetkistä ja kohtaamisista, jolloin asiakas on yrityksen kanssa tekemisissä. ...

B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20212 min read


Tunnekokemukset luovat arvoa ja luottamusta
“Tunnekokemusta voi johtaa ja mun mielestä tunnekokemusta ilmiselvästi pitää johtaa. Kaikki fiksut yhtiöt mun mielestä toimii sillä...

B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20211 min read


Erottuvan, ikimuistoisen asiakaskokemuksen ytimessä on tunne
“Ihmiset eivät muista, mitä sanoit. He eivät muista, mitä teit. Mutta ihmiset eivät koskaan unohda, millaisia tunteita herätit heissä.”...

B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20211 min read


Asiakasymmärrys on objektiivisen ja subjektiivisen tiedon yhdistämistä
“Keskimäärin kun ihmiset sanoo että heidän on ollut vaikeaa myydä ihmis- tai asiakaskeskeistä ajattelua, nii n mä väitän ettei kyse ole ...

B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20211 min read


Asiakasymmärrys syntyy halusta kuunnella ja kuulla
Yrityksen sisällä käytetään oman tarjoaman pohtimiseen tunteja, päiviä ja viikkoja. Yrityksen työntekijöistä tulee näin yrityksen ...

B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20212 min read


Mittareista tekoihin
Asiakaskokemuksen mittaaminen on olennainen osa asiakaskokemuksen onnistunutta johtamista. Mittaamisen tärkein arvo on todentaa kuinka ...

B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20212 min read


Podcast: Jaana Rosendahl – Liiketoimintahyöty ja Asiakaskokemus
Jaana Rosendahl vieraili Menestys syntyy asiakaskokemuksesta -podcastin kakkosjaksossa. Puhuimme Asiakaskokemuksen ...

B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20211 min read


Rakkaudesta teknologiaan
“Teknologian roolia ei ymmärretä kyllä riittävän hyvin yrityksissä. Se on vaikea aihealue. Kun tietohallintojohtajana rupeaa puhumaan...

B2B-asiakaskokemus
Mar 15, 20212 min read
bottom of page