• ETUSIVU

  • B2B-johtajan opas

    • Kirjasta sanottua
    • Kirjan julkkaritallenne
  • Kirjoittajat

  • Podcast

  • Blogi

  • Tule mukaan!

    • Tietosuojaseloste
  • More...

    Use tab to navigate through the menu items.
    • All Posts
    • Podcast
    • Artikkeli
    Search
    B2B-asiakaskokemuksen johtamisen timanttimalli – viitekehys parempiin kokemuksiin
    B2B-asiakaskokemus
    • May 6, 2021
    • 4 min

    B2B-asiakaskokemuksen johtamisen timanttimalli – viitekehys parempiin kokemuksiin

    Olemme visualisoineet kirjassamme ’Menestys syntyy asiakaskokemuksesta – B2B-johtajan opas’ asiakaskokemuksen johtamisen viitekehyksen ...
    355 views0 comments
    Asiakaskokemus ja B2B -bisneksen erityispiirteet
    B2B-asiakaskokemus
    • Apr 21, 2021
    • 3 min

    Asiakaskokemus ja B2B -bisneksen erityispiirteet

    Hyvää kokemusta tuottavilla B2B-yrityksillä on paljon yhteistä. Hyvän asiakaskokemuksen kulmakiveksi muodostuu arvon tuottaminen.
    111 views0 comments
    Millaista on toimia asiakaskokemusjohtajana?
    B2B-asiakaskokemus
    • Mar 22, 2021
    • 1 min

    Millaista on toimia asiakaskokemusjohtajana?

    Tarvitaanko organisaatioihin erillistä asiakaskokemusjohtajaa edistämään asiakaskeskeisyyttä? Mitä kuuluu asiakaskokemusjohtajan...
    54 views0 comments
    Tarvitaanko asiakaskokemusjohtajaa?
    B2B-asiakaskokemus
    • Mar 22, 2021
    • 2 min

    Tarvitaanko asiakaskokemusjohtajaa?

    Asiakaskokemus syntyy kokonaisvaltaisesti kaikista niistä hetkistä ja kohtaamisista, jolloin asiakas on yrityksen kanssa tekemisissä. ...
    105 views0 comments
    Tunnekokemukset luovat arvoa ja luottamusta
    B2B-asiakaskokemus
    • Mar 22, 2021
    • 1 min

    Tunnekokemukset luovat arvoa ja luottamusta

    “Tunnekokemusta voi johtaa ja mun mielestä tunnekokemusta ilmiselvästi pitää johtaa. Kaikki fiksut yhtiöt mun mielestä toimii sillä...
    28 views0 comments
    Erottuvan, ikimuistoisen asiakaskokemuksen ytimessä on tunne
    B2B-asiakaskokemus
    • Mar 22, 2021
    • 1 min

    Erottuvan, ikimuistoisen asiakaskokemuksen ytimessä on tunne

    “Ihmiset eivät muista, mitä sanoit. He eivät muista, mitä teit. Mutta ihmiset eivät koskaan unohda, millaisia tunteita herätit heissä.”...
    45 views0 comments
    Asiakasymmärrys on objektiivisen ja subjektiivisen tiedon yhdistämistä
    B2B-asiakaskokemus
    • Mar 22, 2021
    • 1 min

    Asiakasymmärrys on objektiivisen ja subjektiivisen tiedon yhdistämistä

    “Keskimäärin kun ihmiset sanoo että heidän on ollut vaikeaa myydä ihmis- tai asiakaskeskeistä ajattelua, nii n mä väitän ettei kyse ole ...
    17 views0 comments
    Asiakasymmärrys syntyy halusta kuunnella ja kuulla
    B2B-asiakaskokemus
    • Mar 22, 2021
    • 2 min

    Asiakasymmärrys syntyy halusta kuunnella ja kuulla

    Yrityksen sisällä käytetään oman tarjoaman pohtimiseen tunteja, päiviä ja viikkoja. Yrityksen työntekijöistä tulee näin yrityksen ...
    89 views0 comments
    Mittareista tekoihin
    B2B-asiakaskokemus
    • Mar 22, 2021
    • 2 min

    Mittareista tekoihin

    Asiakaskokemuksen mittaaminen on olennainen osa asiakaskokemuksen onnistunutta johtamista. Mittaamisen tärkein arvo on todentaa kuinka ...
    55 views0 comments
    Podcast: Jaana Rosendahl – Liiketoimintahyöty ja Asiakaskokemus
    B2B-asiakaskokemus
    • Mar 22, 2021
    • 1 min

    Podcast: Jaana Rosendahl – Liiketoimintahyöty ja Asiakaskokemus

    Jaana Rosendahl vieraili Menestys syntyy asiakaskokemuksesta -podcastin kakkosjaksossa. Puhuimme Asiakaskokemuksen ...
    13 views0 comments
    Rakkaudesta teknologiaan
    B2B-asiakaskokemus
    • Mar 15, 2021
    • 2 min

    Rakkaudesta teknologiaan

    “Teknologian roolia ei ymmärretä kyllä riittävän hyvin yrityksissä. Se on vaikea aihealue. Kun tietohallintojohtajana rupeaa puhumaan...
    27 views0 comments
    TULE MUKAAN!

    Tervetuloa mukaan!

    • LinkedIn
    • SoundCloud
    • Instagram
    • Spotify

    B2B Asiakaskokemus |  b2basiakaskokemus@gmail.com

    © 2021 by B2B Asiakaskokemus
    Wix.com