top of page
Search

B2B-asiakaskokemuksen johtamisen timanttimalli – viitekehys parempiin kokemuksiin
Olemme visualisoineet kirjassamme ’Menestys syntyy asiakaskokemuksesta – B2B-johtajan opas’ asiakaskokemuksen johtamisen viitekehyksen ...
B2B-asiakaskokemus
May 6, 20214 min read
1,044 views
0 comments

Asiakaskokemus ja B2B -bisneksen erityispiirteet
Hyvää kokemusta tuottavilla B2B-yrityksillä on paljon yhteistä. Hyvän asiakaskokemuksen kulmakiveksi muodostuu arvon tuottaminen.
B2B-asiakaskokemus
Apr 21, 20213 min read
548 views
0 comments

Millaista on toimia asiakaskokemusjohtajana?
Tarvitaanko organisaatioihin erillistä asiakaskokemusjohtajaa edistämään asiakaskeskeisyyttä? Mitä kuuluu asiakaskokemusjohtajan...
B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20211 min read
152 views
0 comments

Tarvitaanko asiakaskokemusjohtajaa?
Asiakaskokemus syntyy kokonaisvaltaisesti kaikista niistä hetkistä ja kohtaamisista, jolloin asiakas on yrityksen kanssa tekemisissä. ...
B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20212 min read
430 views
0 comments

Tunnekokemukset luovat arvoa ja luottamusta
“Tunnekokemusta voi johtaa ja mun mielestä tunnekokemusta ilmiselvästi pitää johtaa. Kaikki fiksut yhtiöt mun mielestä toimii sillä...
B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20211 min read
54 views
0 comments

Erottuvan, ikimuistoisen asiakaskokemuksen ytimessä on tunne
“Ihmiset eivät muista, mitä sanoit. He eivät muista, mitä teit. Mutta ihmiset eivät koskaan unohda, millaisia tunteita herätit heissä.”...
B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20211 min read
116 views
0 comments

Asiakasymmärrys on objektiivisen ja subjektiivisen tiedon yhdistämistä
“Keskimäärin kun ihmiset sanoo että heidän on ollut vaikeaa myydä ihmis- tai asiakaskeskeistä ajattelua, nii n mä väitän ettei kyse ole ...
B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20211 min read
59 views
0 comments

Asiakasymmärrys syntyy halusta kuunnella ja kuulla
Yrityksen sisällä käytetään oman tarjoaman pohtimiseen tunteja, päiviä ja viikkoja. Yrityksen työntekijöistä tulee näin yrityksen ...
B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20212 min read
535 views
0 comments

Mittareista tekoihin
Asiakaskokemuksen mittaaminen on olennainen osa asiakaskokemuksen onnistunutta johtamista. Mittaamisen tärkein arvo on todentaa kuinka ...
B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20212 min read
234 views
0 comments


Podcast: Jaana Rosendahl – Liiketoimintahyöty ja Asiakaskokemus
Jaana Rosendahl vieraili Menestys syntyy asiakaskokemuksesta -podcastin kakkosjaksossa. Puhuimme Asiakaskokemuksen ...
B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20211 min read
57 views
0 comments

Rakkaudesta teknologiaan
“Teknologian roolia ei ymmärretä kyllä riittävän hyvin yrityksissä. Se on vaikea aihealue. Kun tietohallintojohtajana rupeaa puhumaan...
B2B-asiakaskokemus
Mar 15, 20212 min read
75 views
0 comments
bottom of page