B2B-asiakaskokemusMay 6, 20214 minB2B-asiakaskokemuksen johtamisen timanttimalli – viitekehys parempiin kokemuksiinOlemme visualisoineet kirjassamme ’Menestys syntyy asiakaskokemuksesta – B2B-johtajan opas’ asiakaskokemuksen johtamisen viitekehyksen ...
B2B-asiakaskokemusApr 21, 20213 minAsiakaskokemus ja B2B -bisneksen erityispiirteetHyvää kokemusta tuottavilla B2B-yrityksillä on paljon yhteistä. Hyvän asiakaskokemuksen kulmakiveksi muodostuu arvon tuottaminen.
B2B-asiakaskokemusMar 22, 20211 minMillaista on toimia asiakaskokemusjohtajana?Tarvitaanko organisaatioihin erillistä asiakaskokemusjohtajaa edistämään asiakaskeskeisyyttä? Mitä kuuluu asiakaskokemusjohtajan...
B2B-asiakaskokemusMar 22, 20212 minTarvitaanko asiakaskokemusjohtajaa?Asiakaskokemus syntyy kokonaisvaltaisesti kaikista niistä hetkistä ja kohtaamisista, jolloin asiakas on yrityksen kanssa tekemisissä. ...
B2B-asiakaskokemusMar 22, 20211 minTunnekokemukset luovat arvoa ja luottamusta“Tunnekokemusta voi johtaa ja mun mielestä tunnekokemusta ilmiselvästi pitää johtaa. Kaikki fiksut yhtiöt mun mielestä toimii sillä...