top of page
Search


B2B-asiakaskokemuksen johtamisen timanttimalli – viitekehys parempiin kokemuksiin
Olemme visualisoineet kirjassamme ’Menestys syntyy asiakaskokemuksesta – B2B-johtajan opas’ asiakaskokemuksen johtamisen viitekehyksen ...
B2B-asiakaskokemus
May 6, 20214 min read


Asiakaskokemus ja B2B -bisneksen erityispiirteet
Hyvää kokemusta tuottavilla B2B-yrityksillä on paljon yhteistä. Hyvän asiakaskokemuksen kulmakiveksi muodostuu arvon tuottaminen.
B2B-asiakaskokemus
Apr 21, 20213 min read


Millaista on toimia asiakaskokemusjohtajana?
Tarvitaanko organisaatioihin erillistä asiakaskokemusjohtajaa edistämään asiakaskeskeisyyttä? Mitä kuuluu asiakaskokemusjohtajan...
B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20211 min read


Tarvitaanko asiakaskokemusjohtajaa?
Asiakaskokemus syntyy kokonaisvaltaisesti kaikista niistä hetkistä ja kohtaamisista, jolloin asiakas on yrityksen kanssa tekemisissä. ...
B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20212 min read


Tunnekokemukset luovat arvoa ja luottamusta
“Tunnekokemusta voi johtaa ja mun mielestä tunnekokemusta ilmiselvästi pitää johtaa. Kaikki fiksut yhtiöt mun mielestä toimii sillä...
B2B-asiakaskokemus
Mar 22, 20211 min read
bottom of page