B2B-asiakaskokemuksen johtamisen timanttimalli – viitekehys parempiin kokemuksiin
Olemme visualisoineet kirjassamme ’Menestys syntyy asiakaskokemuksesta – B2B-johtajan opas’ asiakaskokemuksen johtamisen viitekehyksen ...
B2B-asiakaskokemuksen johtamisen timanttimalli – viitekehys parempiin kokemuksiin
Asiakaskokemus ja B2B -bisneksen erityispiirteet
Millaista on toimia asiakaskokemusjohtajana?
Tarvitaanko asiakaskokemusjohtajaa?
Tunnekokemukset luovat arvoa ja luottamusta
Erottuvan, ikimuistoisen asiakaskokemuksen ytimessä on tunne
Asiakasymmärrys on objektiivisen ja subjektiivisen tiedon yhdistämistä
Asiakasymmärrys syntyy halusta kuunnella ja kuulla
Mittareista tekoihin
Podcast: Jaana Rosendahl – Liiketoimintahyöty ja Asiakaskokemus
Rakkaudesta teknologiaan